Mieli Tele2 klientai, jeigu „m.Ticket“ arba „m.Parking“ programėlėje matote šį klaidos pranešimą: „Naudotojo duomenys turi būti autentifikuoti mob. operatoriaus“, rekomenduojame perkrauti telefoną. Jei problema neišsisprendžia, kviečiame kreiptis el. paštu [email protected]. Atsiprašome už laikinus nepatogumus. 🙏

Mieli Tele2 klientai, jeigu „m.Ticket“ arba „m.Parking“ programėlėje matote šį klaidos pranešimą: „Naudotojo duomenys turi būti autentifikuoti mob. operatoriaus“, rekomenduojame perkrauti telefoną. Jei problema neišsisprendžia, kviečiame kreiptis el. paštu [email protected]. Atsiprašome už laikinus nepatogumus. 🙏

Mieli Tele2 klientai, jeigu „m.Ticket“ arba „m.Parking“ programėlėje matote šį klaidos pranešimą: „Naudotojo duomenys turi būti autentifikuoti mob. operatoriaus“, rekomenduojame perkrauti telefoną. Jei problema neišsisprendžia, kviečiame kreiptis el. paštu [email protected]. Atsiprašome už laikinus nepatogumus. 🙏